اولین غرش های Huracan

اولین غرش های Huracan

تنها ساعتی پس از نمایش آنلاین عکس های Huracan تازه ترین ویدئو این خودرو نیز به دست ما رسید.نه تنها ویدئو و صدای Huracan  شگفت انگیز است بلکه دیدن یک رنگ دیگر به جز زرد نیز ما را سر ذوق آورد،استفاده از رنگ نقره ای مات در این خودرو باعث شد که ما اولین Huracan غیر زرد را در این کلیپ شاهد باشیم.

Lamborghini Huracan LP610-4
Lamborghini Huracan LP610-4

در کلیپی که در ادامه میبینید ابرماشین ایتالیایی رانندگی کوتاهی را در کارخانه مبدا انجام میدهد گویا میخواهد برای اولین نمایش آنلاین خود آماده شود.در جایی که این فیلم گرفته شده است همه چیز تمیز است و تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که صدای این خودرو به همان اندازه ای که انتظارش را داشتیم فوق العاده است. موتور باز مهندسی شده و آپدیت شده ی ۵٫۲ لیتری v10 گایاردو صدایی دراماتیک با صدای اگزوزی که به طور چشم گیری فرق کرده است را تولید میکند که بدون شک و بدون سوال این صدا بسیار برازنده نسل لامبورگینی است.ما به شدت منتظر آمدن اولین ویدئو از این خودوری شگفت انگیز هستیم از ویدئوی زیر لذت ببرید…

  • lamborghini-huracan
  • lamborghini-huracan-1
  • LamboCARS photography

توجه:این ویدئو تنها ۲۳ ثانیه است دوستان بعدا ما رو به سر کار گذاشتن متهم نکنن این زمان کم هم برای این ویئدو خودش یه شاهکاره شنیدن صدای این خودرو برای خود من که زیاد طرفدار لامبو نیستم حیرت آور بود.

حتما کلیک کنید  برن اوت مورسیه‌لاگو [پیشنهاد ویژه]
468×60 content ad

درباره نویسنده

مدیر سایت و سردبیر خبری وبسایت وننو

مطالب مرتبط



40 دیدگاه

  • صد در صد لامبو بهترینه و بهترین میمونه ، ولی اگر فولکس نبود شاید شاید لامبورگینی مثل الان این همه خبر ساز نمیشد و من بت قول میدم آقا کوروش همینطور هم میشد ، طرفدار لامبو هستم ولی باید قبول کنیم فولکس لامبو رو نجات داد
    • اول از اینکه کلی شلوغش کردم معذرت میخوام ولی میخوام بگم اگه از مدیریت غلط برادران جیمبالا و مصادف شدندش با بهران اقتصادی نبود لامبو وضعش این نمیشد.بعد نجات لامبو را مدیون فولکس نیستیم.بیتشر باید قدر دان ائودی باشیم تا فولکس.اگر فولکس اونقدر که به بوگاتی کمک کرد به لامبو کمک میکرد (که اصلا تا حالا نکرده)لامبو ابر قدرتی میشد که نذیر نداشت ولی بوگاتی کل سرمایشو گذاشت روی بوگاتی در صورتی که پتانسیل لامبو بیشتره
      • ائودی هم مال فولکس پس نباید با اینکه ائودی مالک لامبو است نقش فولکس رو کمرنگ کنیم.جذب وینکلمن هم مثل اینه که رئال میاد فیگو رو از بارسا میگیره پس باید بگیم جذب وینکل من بعیده.من طرفدار لامبو نیستم و نخواهم شد ولی همیشه اعتراف کردم که در رده خودش بهترینه و رو دست نداره.یادمون نره که لامبو خودروی خواص هست و اینکه ائودی موتورز از سال 1964 تحت مالکیت فولکس و خون فولکس خواسته یا نا خواسته در رگهای این برند جریان داره و باید گفت که اصلا نمیشه یه لحظه فکر ائودی حتی 1% از فولکس جدا است.
      • درسته که اونم زیر مجموعه فولکسه ولی کمک شایانی به ما نکرده!حتی پیستش را هم در اختیار ما نذاشت تا اونتا را به حداکثر سرعت برسونیم و اون داستان اونتا با سرعت 370 پیش اومد!در حقیقت میخوام بگم درسته که ائودی زیر مجموعه فولکسه ولی فولکس برای لامبو کاری نکرده اصلا اینکه زیر مجموعش باشه دلیل نیست که حتما کمک بگیره وگرنه دوکاتی و بوگاتی هم خواهر برادرای لامبو ولی نمیشه گفت که لامبو ازشون کمک میگیره :)
  • باید بگیم فولکس و لامبو با هم همکاری میکنن در واقع فولکس سرمربی و لامبورگینی بازیکن هست و لامبورگینی تابع فولکس واگن هست به هر حال فولکس واگن بهترین گروه خودروسازی هست و من طرفدار اونم به خاطر مدیریتش بیشتر دوستش دارم ، ای کاش میشد فولکس بیاد ایران این آرزو اخر به دلمون میمونه ما سوار ماشین های معمولی فولکس هم بشیم انگار سوار آئودی،پورشه و لامبورگینی شدیم
  • البته فراموش نکنیم که ما اولین سایت در پوشش همه معرفی رسمی های خودورو های نسل جدید بودیم فقط تو یه بازه من به دلیل یک سری مشکلات فنی به نت دسترسی نداشتم که اونجا عقب افتادیم. البته لامبو بهترین نیست و اونجاست که پای یک المانی درمیان است و فولکس بهترین کمپانی جهانه چه نظر علم که نمادش بوگاتی هست و چه از نظر بازده که لامبو رو داره و تلفیقی از این دو پدیده ای به نام R8 رو ساخته و در نهایت به سدان های کم مصرف با استاندارد های فوق العاده صنایع خودروسازی فولکس واگن میرسیم که روی همه رو کم کرده چه از نظر قیمت چه امکانات و اینها همه و همه در کنار پورش که یک سوپراسپرت ارزون هست بزرگتین کمپانی خودروسازی جهان رو تشکیل میدن.
    • از نظر من لامبو بهترینه و میتونم اینو به همه اثباط کنم.باری فولکس واگن هم باید بگم درست که همه این کمپانی های نامبرده مال اونن ولی دلیل نمیشه تکنولوژیشونم مال فولکس باشه!بوگاتی را قبول دارم چون تو ساخت موتور کمکش کردن ولی بقیه را با پول خریده و بغیر از اون دگ نمیشه گفت که کمک شایانی کرده باشه چون لامبو خودش ماشیناشو میسازه.ائودی هم خودش میسازه پس کمکی از نظر مهدسی نمیگیرین.فقط بوگاتی اثتثنا است تو این زمینه
      • قلب تپنده لامبو از فولکس واگن میاد و این شرکته که با سیاست گذاری درست مانع از ورشکستگی این برند های پر زرق و برق شدن وگرنه خود ایتالیایی ها اول کار به گایاردو 10 سیلندر به چشم یک دشمن تمام عیار نگاه میکرد و اون رو توهین به رسم لامبو میدونستن.تمامی تکنیسین های ساخت قطعات فنی لامبو از ائودی میاد و ائودی هم طبق سیاست های فولکس این افراد رو جذب میکنه و لامبو عملا دیگه نمیتونه مستقل بشه چون همه تکنولوژی ها رو فولکس برنامه ریزی میکنه.
      • دقیقا قلب تپنده کدوم مدل از لامبو از طرف فولکس امده؟لامبو به جز gtv 350 دیگر هیچوقت از کمک دیگران استفاده نکرد.سیاست هاشونم فولکس تنظیم نمیکنه!بلکه ائودی با کمک اشتفان وینکلمن انجام میده.و هیچ تکنسینی از ائودی به لامبو نمیره بلکه برعکسه و تکنسین های لامبو میرن ائودی نمونش استفاده از موتور گال در محصولات ائودیه
      • تکنسین رو با مونتاژور عوضی نگیر.اگر ائودی نبود هیچگاه شرکت ورشکسته لامبورگینی به فکر تولید گایاردو نمی افتاد و موتور گایاردو یک ایده تمام المانی بوده که فقط ایتالیایی ها ساختنش.به نظر من باید قبول کنیم که بزرگترین کمپانی دنیا فولکس واگنه و فقط برای لامبو در حد بهترین سوپراسپورت دنیا بسنده کنیم. قلب تپنده منظورم حیات لامبو بود که میشه گفت همه مدل ها چون این سرمربیه که به قول مجید مبارزش رو تو رینگ کوچ میکنه تا پیروز و زنده باشه.البته باید قبول کرد که لامبو از ابتدا در ساخت 12 سیلندری های قدرتمند و پرخرج با تکنولوژی بالا پیشرو بوده. اقای وینکل من هم در سال 2005 با سیاست فولکس جذب شده.
      • :)) شما بر چه اساسی میگید وینکلمن بر اساس سیاست های فولکس جذب شده؟اشتفان در فیات و مرسدس کار میکرده که حریفان فولکس اند و فقط به لطف ائودی به ما پیوسته.تکنسین هم مهندس در نظر گرفتم که برای ائودی موتور را اماده کردن.کار ساخت گالاردو هم 99 درصد برای خود لامبو است زیرا خود لامبو بعد خفتی که در زمان بهران اقتصادی کشید فهمید که به منبع درامد نیاز داره وگرنه ائودی خودش موتور را میساخت تا سود کنه :)) لامبو بهترینه و بهترین میمونه 8-)
  • بابا ای ول وننو.من تازه این سایتو کشفوندم و چند سایت خبری مربوط به خودرو رو دنبال میکنم ولی اونا یکی دو روز بعد شما مطالب و قرار میدن. تازه شما به لامبو علقه دارید چون اولا معمولا کوچک ترین خبرایی که در مورد لامبو هستش در کمترین زمان قرار میدین دوما آدرس سایتتونم که لامبوییه دیگه!!!!درست گفتم یا نه؟؟
  • این ماشین را دارن برای یک رونمایی ابتدایی برای اعضای نزدیک اماده میکنن.اگر بخوام دقیق تر بگم موضوع اینکه شرکت لامبو چند وقت پیش دعوت نامه ای را به بزرگان عرصه خودرو سازی (مثل بعضی منتقدان و خبر گذاری ها)داد که بیا از این ماشین بازدید کنن ولی فعلا تا زمان رونمایی حق ندارن که عکسی یا فیلمی ازش منتظر کنن.اینم احتمالا یکی از کارکنان بصورت غیر مجاز اپلود کرده بخاطر همین اینقدر کوتاهه