آئودی 200 توربو در دریفت بر روی برف

آئودی 200 توربو در دریفت بر روی برف

اسکی کردن یا اسنو برد در دامنه کوها یک هیجان وصف ناشدنی است با این حال رانندگی در برف در دامنه ی کوتاه هیجانی دو چندان را خواهد داشت.اخیرا شاهد کلیپ دریفت و ماشین سواری جان اولسون قهرمان ماشین باز اسکی جهان با خودروی r2k سفارشی اش بودیم و امروز کلیپی دیگر را برای شما همراهان وبسایت وننو آماده کرده ایم.

آئودی 200
Audi 200 Turbo drift

این بار به جای یک ماشین دست ساز و خاص شاهد یک آئودی ۲۰۰ کواترو توربوی حماسی هستیم.این خودروی ۵ سیلندر که داری یک موتور توربوشارژر است دارای سیستم All wheel drive و سیستم انتقال قدرت دستی است و یک کلیپ فوق العاده زیبا را در میارزه با برف و یخ ساخته است.از ویدئو لذت ببرید….

آئودی 200
Audi 200 Turbo
حتما کلیک کنید  صدای اگزوز 100 ابر خودرو
468×60 content ad

درباره نویسنده

مدیر سایت و سردبیر خبری وبسایت وننو

مطالب مرتبط



3 دیدگاه

  • دست درد نکنه داداش اما مطلب بزار چون خیلی دنبال تقویی کردن هستم برام سوال یک گالاردو 570 اسبی به 2005 اسب چگونه ارتقاع میدن مگه موتور چقدر توانایی ای هم فشارو داره بالاخره موتور یه حد و اندازی داره وگرنه ایجوری باشه 405 که تو ایران هست باید یه 500 اسب بخاری داشته باشه . اگر تونستی پویان جان فیلم یا مطلبی بزار نه برای من خوبه بلکه شاید برای خودتان و دیگران اعضای سایت وننو خوبه باشه .
  • چند تا سوال دارم مجید جان . تقویت موتور یعنی چه؟ توربو شارژ یعنی چه ؟ سوپرشارژ یعنی چه ؟ اصلا چگونه ماشین تقویت میشه که ماشینی با 500 اسب به 1000 اسب تقویت میشه؟ ایا سیلندر بیشتر در تقویت کمک میکنه ؟ روی چه ماشینی میشه این کاروکرد ؟ ایا از عمر موتور کم میشه ؟ ایا بدنه یا شاسی ماشین میتونه این فشارو تحمل کنه ؟ چه وسایلی با ید روی ماشین پیاده کرد تا تقویت بشه مثلا میزنید ؟یه ماشین مثلا فراری 458 ایتالیا چقدر جای تقویت داره با موتور کارخانه ای حدا اکثر اسب بخاری که بشه روی ماشین پیاده کرد / کلا میشه یه مطلب کامل بزارید درمورد تقویت موتور که توربو شارژ یا سوپر شارژ یا هرچیزی که باعث بشه ماشین تقویت بشه . ممنون میشم کمکم کنید.
    • این یه مطلب طولانیه که با متن هم نمیشه توضیحش داد باید فکر یه فیلم یا یه مطلب جدا با عکس باشه اما به صورت خلاصه بگم که برای اینکه در محفظه سیلندر احتراق صورت بگیره نیاز به ورود سوخت و هوا هست و توربو شارژ و سوپر شارژر هر کدوم به یه نوعی هوا رو با فشار و سوخت بیشتری وارد محفظه احتراق میکنند.اما در مورد تقویت موتور باید بگم که این امر مجموعه ای از کارهای مختلفه یه سری المان ها در موترو هست که با تغیر دادن جنسشون یا اندازشون یا اضافه کردن همین توروبوشارژر و سوپر شارژر ها این کار رو انجام بدم.سعی میکنم در هفته اینده یه فیلم از در این مورد برای سایت تهیه کنم البته اصلا قول نمیدم اما سعی خودمو میکنم.روی هر ماشینی هم میشه این کار رو انجام بستگی به بدنه و استایل ماشین هم داره.مثلا من یه بار پیش یه مکانیک حرفه ای بودم که یه پیکان رو با لاستیک پژو و موتور زانتیا و تغیر محور ها و خیلی چیزای دیگه سرهم کرده بود بعد کف پیکان سرب ریخته بود تا وزنش بره بالا و محفظه احتراق رو بزرگتر کرده بود تا سوخت و اکسیژن بیشتری وارد بشه.امیدوام فعلا توجیه شده باشید.سوالی داشتید در خدمتم