رسمی: شیپور سوپراسپورت بنتلی کانتیننتال GT با توان 700 اسب بخار!

رسمی: شیپور سوپراسپورت بنتلی کانتیننتال GT با توان 700 اسب بخار!

بنتلی در حال آماده سازی جهت راه اندازی نسخه ی کاملا جدید از کانتیننتال GT طی این سال است. اما دراین بین، مدل هیجان انگیز با قدرتمندترین خودروی ساخته شده ی این کمپانی تاکنون، درحال تعظیم خارج خواهد شد!

سازنده براین مدعاست که بنتلی کانتیننتال GT سوپر اسپورت جدید، سریعترین خودروی چهار سرنشین جهان است; موجود با طرح بندی سقف سخت و کانورتیبل (قابل تغییر: سقف جمع شونده); این خودرو از پیشرانه ی بنزینی W12 از نو بازبینی شده ی بنتلی بهره می برد.

واحد ۶ لیتری با توربوی دوقلو، هم اکنون توانی برابر با ۷۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۰۱۷ نیوتون متر تولید می کند; برای رساندن این خودروی ۲٫۳ تنی به ۶۰ مایل بر ساعت ( که مبدل به سریعترین بنتلی تاکنون می شود;) در مدت زمان ۳٫۴ ثانیه، کافی به نظر می رسد; همچنین بیشینه سرعت، بالغ بر ۲۰۹ مایل بر ساعت (۳۳۶ کیلومتر برساعت) است; حتی زمانی که ۱۵۰ کیلوگرم اضافه نسخه ی کانورتیبل (سقف جمع شونده)، این سوپراسپورت را چندان کندتر نمی کند; تنها ۰٫۳ ثانیه بیشتر برای رسیدن به ۶۰ مایل برساعت; و بیشینه ی سرعت همچنان ۲۰۵ مایل برساعت (۳۳۰ کیلومتر برساعت) است.

بنتلی کانتیننتال GT همان سیستم چهارچرخ متحرک کانتیننتال را حفظ کرده است; که ۶۰ درصد از گشتاور را به چرخ های عقب تخصیص می دهد; اما همچنان از تکنولوژی بردار گشتاور که در گذشته روی بنتلی کانتیننتال GT3 R شاهدش بودیم، اقتباس می کند; این خودرو می تواند تنها یک چرخ جلو و یا عقب خودرو را به منظور کمک به شتابگیری در خروج از پیچ ها، ترمزگیری کند; و چرخ عقب داخلی را به منظور کمک کردن به گردش خودرو در پیچ، قفل نماید.

کلیپ "Bentley-Continental-GT-Supersports Veneno Ir" با کیفیت 720p HD و حجم 13.9 MiB

دیگر مشخصات راجع به تنظیمات این سوپراسپورت شامل سیستم; تعلیق با ارتفاع کم به همراه سفتی بیشتر، ترمزهای کربن-سرامیکی; رینگ های ۲۱ اینچی آلیاژ که منجر به صرفه جویی ۲۰ کیلوگرمی در وزن متصل به سیستم تعلیق شده است;  و آپشن سیستم اگزوز تیتانیومی منتهی به کاهش ۵ کیلوگرمِ اضافه در وزن(:جرم) خودرو گشته است.

حتما کلیک کنید  زیبای مسابقه ای منصوری : بنتلی Continental GT Race

گذشته از چرخ ها، تغییرات در نمای خارجی خودرو; دربرگیرنده ی طراحی سپر جدید جلو و عقب، یکپارچگی اسپیلیتر( لبه پایینی در جلوی خودرو) و دیفیوزر( بخش پایین در عقب خودرو) فیبر کربنی; و بسط مجموعه جدید رکاب کنارین و چراغ های جلو و عقب با پوشش تیره است; فهرست موارد اختیاری (آپشن ها) همچنین متضمن اسپویلر عقب (تنها در مدل کوپه) و کاپوت براق پولیش خورده ی فیبر کربنی است.

قیمت سوپر اسپورت کانتیننتال در حدود ۵۰ هزار پوند بیشتر از کانتیننتال GT Speed موجود خواهد بود; قیمت ها از ۲۱۲٫۵۰۰ پوند برای کوپه و ۲۳۳٫۸۰۰ پوند برای کانورتیبل، شروع می گردد; سفارش ها می توانند تا این زمان جای داده شوند، و انتظار می رود اولین تحویل ها در بهار باشند.

  • supersports-rear-3qtr
  • supersports-cabin-1
  • supersports-dynamic-1
  • supersports-dynamic-2
  • supersports-dynamic-3
  • supersports-static-1
  • supersports-cabin-2
  • carbon-fibre-veneer

منبع

468×60 content ad

درباره نویسنده

مطالب مرتبط



در حال حاضر دیدگاهی ثبت نشده است...