شاخ به شاخ قسمت چهارم مقایسه استیشن مرسدس بنز و کادیلاک

شاخ به شاخ قسمت چهارم مقایسه استیشن مرسدس بنز و کادیلاک

موتورترند یک مجله ماشینی در آمریکاست که اولین چاپ آن در سپتامبر ۱۹۴۹ میلادی بود. موتورترند ۶۸ سال تجربه در زمینه تست ، بررسی و مقایسه انواع خودرو ها را باهم دارد.کمپانی Petersen صاحب این مجله است، مجله ای که در ماه بیش از یک میلیون خریدار دارد، Petersen شخص نیست بلکه یکک موزه خودرو در لس آنجلس می باشد.

خب این تاریخچه کوتاهی از موتورترند بود که مشخص می کند یک تیم حرفه ای به تولید محتوای ماشینی مشغول هستند. یکی از جالب ترین برنامه های موتورترند ، برنامه شاخ به شاخ (Head 2 Head) است که در این برنامه دو خودرو با هم مقایسه می شوند و بدون هیچگونه تعصبی روی ماشین هایی آمریکایی ، ماشین ها را با هم مقایسه میکنند و از بدی ها و خوبی های هر کدام گفته میشود.

لحن مجری این برنامه خیلی خیلی بهتر از  جرمی کلارکسون است و مطالب فنی بیشتری نسبت به جملات کنایه آمیز کلارکسون گفته می شود.

ما در وننو تصمیم گرفتیم هر جمعه یک قسمت از شاخ به شاخ را همراه با زیر نویس فارسی در سایت قرار بدهیم.

زیرنویس فارسی بصورت شنیداری انجام می شود.

شاخ به شاخ چهارم برای ما دو استیشن از بنز و کادیلاک را با هم مقایسه میکند. استیشن مرسدس بنز مدل، ۲۰۱۲ Mercedes-Benz E63 AMG و استیشن کادیلاک مدل، ۲۰۱۱ Cadillac CTS-V است به نظر شما کدام برنده خواهند شد…

  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-steering-wheel
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-screen
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-paddle-shifter
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-interior
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-instrument-gauges
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-gear-shift
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-engine-badge
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-engine
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-climate-controls
  • 2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-Wagon-cabin-space
  • 2011-Cadillac-CTS-V-supercharged
  • 2011-Cadillac-CTS-V-radio
  • 2011-Cadillac-CTS-V-interior
  • 2011-Cadillac-CTS-V-instrument-gauges
  • 2011-Cadillac-CTS-V-gear-shifter
  • 2011-Cadillac-CTS-V-engine
  • 2011-Cadillac-CTS-V-cockpit
  • 2011-Cadillac-CTS-V-center-console
  • 2011-Cadillac-CTS-V-cabin-space
  • 2011-Cadillac-CTS-V-2012-Mercedes-Benz-E63-AMG-front-rear-three-quarter

زیرنویس فارسی این برنامه اختصاصی توسط Goyban برای وب سایت وننو بصورت شنیداری ترجمه شده است و زحمات زیادی برای ترجمه و هماهنگ کردن زیرنویس انجام شده به همین دلیل هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه کپی کردن این مطلب را در سایت،وبلاگ و کانال های تلگرامی را ندارد. اگر واقعا قصد کمک کردن را دارید لینک این پست را در سایت ها و شبکه های اجتماعی شیر (sharee) کنید…

حتما کلیک کنید  تست و بررسی مرسدس بنز CLA45 AMG

کلیپ "شاخ به شاخ قسمت چهارم" با کیفیت 720p HD و حجم 89.9 MiB
کلیپ "شاخ به شاخ قسمت چهارم" با کیفیت 480p و حجم 49.6 MiB
POWERTRAIN/CHASSIS ۲۰۱۱ Cadillac CTS-V ۲۰۱۲ Mercedes-Benz E63 AMG
DRIVETRAIN LAYOUT Front engine, RWD Front engine, RWD
ENGINE TYPE Supercharged 90-deg V-8, alum block/heads Twin-turbo 90-deg V-8, alum block/heads
VALVETRAIN OHV, 2 valves/cyl DOHC, 4 valves/cyl
DISPLACEMENT ۳۷۶٫۰ cu in/6162 cc ۳۳۳٫۳ cu in/5461 cc
COMPRESSION RATIO ۹٫۱:۱ ۱۰٫۰:۱
POWER (SAE NET) ۵۵۶ hp @ 6100 rpm ۵۵۰ hp @ 5250 rpm
TORQUE (SAE NET) ۵۵۱ lb-ft @ 3800 rpm ۵۹۰ lb-ft @ 2000 rpm
REDLINE ۶۲۵۰ rpm ۶۴۰۰ rpm
WEIGHT TO POWER ۷٫۸ lb/hp ۸٫۲ lb/hp
TRANSMISSION ۶-speed manual ۷-speed automatic
AXLE/FINAL-DRIVE RATIO ۳٫۷۳:۱/۲٫۳۵:۱ ۳٫۰۶:۱/۲٫۲۳:۱
SUSPENSION, FRONT; REAR Control arms, coil springs, adj shocks, anti-roll bar; multilink, coil springs, adj shocks, anti-roll bar Multi-link, coil springs, adj shocks, anti-roll bar; multi-link, air springs, adj shocks, anti-roll bar
STEERING RATIO ۱۶٫۱:۱ ۱۴٫۰:۱
TURNS LOCK-TO-LOCK ۲٫۶ ۲٫۶
BRAKES, F;R ۱۵٫۰-in vented disc; 14.7-in vented disc, ABS ۱۴٫۲-in vented, drilled disc; 14.2-in vented, drilled, disc, ABS
WHEELS, F;R ۹٫۰ x 19-in; 9.5 x 19-in, forged aluminum ۹٫۰ x 19-in; 9.5 x 19-inforged aluminum
TIRES, F;R ۲۵۵/۴۰ZR19; 285/35ZR19 99Y Michelin Pilot Sport PS2 ۲۵۵/۳۵ZR19 96Y; 285/30ZR19 98Y Pirelli PZero
DIMENSIONS
WHEELBASE ۱۱۳٫۴ in ۱۱۳٫۲ in
TRACK, F/R ۶۱٫۸/۶۲٫۰ in ۶۴٫۰/۶۲٫۸ in
LENGTH x WIDTH x HEIGHT ۱۹۱٫۳ x 72.6 x 59.1 in ۱۹۳٫۴ x 75.9 x 57.8 in
TURNING CIRCLE ۳۷٫۹ ft ۳۷٫۱ ft
CURB WEIGHT ۴۳۵۳ lb ۴۵۱۰ lb
WEIGHT DIST., F/R ۵۲/۴۸ % ۵۰/۵۰ %
SEATING CAPACITY ۵ ۵
HEADROOM, F/R ۳۸٫۸/۳۷٫۲ in ۳۸٫۳/۳۹٫۸ in
LEGROOM, F/R ۴۲٫۴/۳۵٫۹ in ۴۱٫۳/۳۶٫۰ in
SHOULDER ROOM, F/R ۵۶٫۷/۵۷٫۴ in ۵۷٫۸/۵۶٫۸ in
CARGO VOLUME ۲۵٫۴ cu ft ۲۹٫۰ cu ft
TEST DATA
ACCELERATION TO MPH
۰-۳۰ ۱٫۷ sec ۱٫۷ sec
۰-۴۰ ۲٫۳ ۲٫۴
۰-۵۰ ۳٫۳ ۳٫۱
۰-۶۰ ۴٫۱ ۳٫۹
۰-۷۰ ۵٫۱ ۵٫۰
۰-۸۰ ۶٫۵ ۶٫۱
۰-۹۰ ۷٫۹ ۷٫۴
۰-۱۰۰ ۹٫۷ ۹٫۰
PASSING, 45-65 MPH ۱٫۹ ۱٫۷
QUARTER MILE ۱۲٫۵ sec @ 114.8 mph ۱۲٫۲ sec @ 117.9 mph
BRAKING, 60-0 MPH ۱۰۵ ft ۱۰۵ ft
LATERAL ACCELERATION ۰٫۹۱ g (avg) ۰٫۹۲ g (avg)
MT FIGURE EIGHT ۲۵٫۳ sec @ 0.75 g (avg) ۲۵٫۲ sec @ 0.74 g (avg)
TOP-GEAR REVS @ 60 MPH ۱۸۰۰ rpm ۱۵۰۰ rpm
CONSUMER INFO
BASE PRICE $۶۴,۳۴۰ $۹۴,۰۷۵
PRICE AS TESTED $۶۹,۴۹۰ $۱۱۱,۶۶۵
STABILITY/TRACTION CONTROL Yes/Yes Yes/Yes
AIRBAGS Dual front, front side, f/r curtain Dual front, f/r side, f/r curtain, driver knee
BASIC WARRANTY ۴ yrs/50,000 mi ۴ yrs/50,000 miles
POWERTRAIN WARRANTY ۵ yrs/100,000 mi ۴ yrs/50,000 miles
ROADSIDE ASSISTANCE ۵ yrs/100,000 mi Unlimited
FUEL CAPACITY ۱۸٫۰ gal ۲۱٫۱ gal
EPA CITY/HWY ECON ۱۴/۱۹ mpg ۱۵/۲۳ mpg
ENERGY CONSUMPTION, CITY/HWY ۲۴۱/۱۷۷ kW-hrs/100 miles ۲۲۵/۱۴۷ kW-hrs/100 miles
CO2 EMISSIONS ۱٫۲۲ lb/mile ۱٫۰۹ lb/mile
RECOMMENDED FUEL Unleaded premium Unleaded premium
حتما کلیک کنید  فورد موستانگ‌ با تیونینگ Vossen
468×60 content ad

درباره نویسنده

ادمین و نویسنده وننو، ای دی تلگرام iMajid

مطالب مرتبط



در حال حاضر دیدگاهی ثبت نشده است...